Sauna, spa, bain de vapeur, soins du corps, aromathérapie

SO/ Bangkok – Avis

5 out of 5
SO/ Bangkok
2 North Sathorn Road, Bangrak, Bangkok, Bangkok

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 673 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 217 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 63 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 32 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 16 avis sur 1001." "

9,2/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Margaux

Séjour de 2 nuits en août 2023
Khun Natt a répondu le 19 août 2023
Dear Margaux,SO wasdee krub from SO/ Bangkok! Thank you for taking the time to share your 5-star rating with us.Looking forward in welcoming you back again soon!Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

8/10 – Bien

Cyril

Séjour de 2 nuits en mai 2023
Khun Natt a répondu le 10 mai 2023
Dear Cyril,SO wasdee krub from SO/ Bangkok! Thank you for taking the time to share your positive rating with us.Looking forward in welcoming you back again soon!Kind regards from SO, Nathapong LaorvongGeneral Manager

10/10 – Excellent

Bassainte

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe hôtel avec une vue magnifique sur la ville , petit déjeuner varié
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Wanwisa Maneewatthana a répondu le 23 mars 2023
Dear Bassainte, SOwasdee ka from SO/ Bangkok! Thank you so much for choosing to stay with us. I am delighted to read that you enjoyed your stay and had a great experience here, being the view our hotel has to offer and our breakfast buffet!I hope that we will have the opportunity to welcome you again on your next visit for future memorable experiences.Kind regards from SO, Wanwisa Maneewatthana Guest Experience & Executive Relations Manager

10/10 – Excellent

Benjamin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L' espace spacieux de la chambre et les oreillets confortable.
Séjour de 7 nuits en février 2023
Wanwisa Maneewatthana a répondu le 25 févr. 2023
Dear Benjamin, SOwasdee ka from SO/ Bangkok! Thank you so much for choosing to stay with us. I am delighted to read that you enjoyed your stay and had a great experience here. I hope that we will have the opportunity to welcome you again on your next visit for future memorable experiences.Kind regards from SO, Wanwisa Maneewatthana Guest Experience & Executive Relations Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un très bon nouveau séjour à So/Bangkok Quelques points négatifs néanmoins : pas de welcome drink à l arrivée, chambre pas prête à 18h Mais l hotel reste très beau, le buffet top , la piscine magnifique et la proximité du MRT plus qu appréciable Nous reviendrons
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

Moudere

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon sejour de 2 semaines. Personnel très serviable. Chambre decor bois commence à vieillir (mais reste encore tres belle), entretien perfectible.
Séjour de 15 nuits en février 2020
SO/Bangkok a répondu le 16 mars 2020
Dear Moudere, SO-wasdee ka from SO /Bangkok! Thank you so much for choosing to stay with us. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again on your next visit for further memorable experience. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Kind regards from SO, Chalita Vichittongrueng SO Guest Experience Manager

8/10 – Bien

Delphes, Bordeaux

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’accueil, le personnel et la décoration sont proches de la perfection. J’ai moins aimé l’envIronnement qui ne présente aucun intérêt.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
SO/ Bangkok a répondu le 23 janv. 2020
Dear Delphes, SO-wasdee ka from SO/ Bangkok! Thank you so much for choosing to stay with us. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again on your next visit for further memorable experience. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Rooms

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités
Hôtel très bien situé. Chambre spacieuse mais dont la décoration commence à être un peu défraichie. Dommage pour un hôtel de cette catégorie. Personnel très aimable et efficace. Le bar situé sur le toit est extrêmement agréable.
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
SO/Bangkok a répondu le 8 déc. 2019
SO-wasdee ka from SO / Bangkok! Thank you very much for your comments regarding your stay at the SO/ Sofitel Bangkok. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hotel au coeur de Bangkok
Très bel hotel. Une véritable belle expérience hotelière au coeur de Bangkok. Tout est pensé et le personnel au petit soin. La pool Party mensuelle est un vrai plus !
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
SO Auk a répondu le 3 déc. 2019
Dear Guest, SO-wasdee ka from SO/ Bangkok! Thank you so much for your feedback. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again on your next visit for further memorable experience. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

10/10 – Excellent

Suzanne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en août 2019
SO Auk a répondu le 20 août 2019
Dear Suzanne, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you so much for choosing to stay with us. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again on your next visit for further memorable experience. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fabuleux! Chambre magnifique, superbe vue! Mêmes pour les chambres les plus simples!
Séjour de 1 nuit en août 2019
SO Auk a répondu le 19 août 2019
Dear Guest, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you so much for choosing to stay with us. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again on your next visit for further memorable experience. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
services et équipements de l'hôtel
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
SO Auk a répondu le 2 août 2019
Dear Guest, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you so much for choosing to stay with us. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again on your next visit for further memorable experience. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

8/10 – Bien

Nadia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
SO Auk a répondu le 24 juill. 2019
Dear Nadia, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you so much for choosing to stay with us. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again on your next visit for further memorable experience. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

10/10 – Excellent

AM, Montreal, ca

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Honest review: Good -Staff, management are all top notch! -Hotel itself is beautiful with a nice roof top -The breakfast buffet is legendary. Never seen anything as complete as theirs -Rooms are beautiful, fully loaded with everything you need including breathtaking views Not Great -Location is a little out of the way -The swimming pool barely gets any sun. Its a shame because it is a spectacular pool -Drinks on the rooftop are very expensive
Séjour de 1 nuit en mars 2019
SO Auk a répondu le 1 avr. 2019
Dear AM, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you very much for your comments regarding your stay at the SO/ Sofitel Bangkok. I am delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us. Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

10/10 – Excellent

Jérôme

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en mars 2019
SO Auk a répondu le 25 mars 2019
Dear Jérôme, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you very much for your comments regarding your stay at the SO/ Sofitel Bangkok. I am delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us. Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel
Qualité de service établissement bruyant piscine glaciale
Séjour de 2 nuits en mars 2019
SO Sofitel Bangkok a répondu le 23 mars 2019
SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you very much for choosing to stay with us during your recent visit to Bangkok. Your feedback is important to us. I noticed that you scored us 3/5 about your overall experiences and I am very curious and keen on knowing further details of your experience in order to have a better and clearer understanding and to rectify for improvements. If you do not mind sharing further details regarding your experience with us. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

10/10 – Excellent

Christophe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Magnifique
Séjour de 1 nuit en février 2019
SO Auk a répondu le 1 mars 2019
Dear Christophe, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you very much for your comments regarding your stay at the SO/ Sofitel Bangkok. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2019
SO Sofitel Bangkok a répondu le 3 mars 2019
SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you so much for choosing to stay with us. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again on your next visit for further memorable experience. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en février 2019
SO Auk a répondu le 2 avr. 2019
Dear Guest, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you very much for your comments regarding your stay at the SO/ Sofitel Bangkok. I am delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us. Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

10/10 – Excellent

Romain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2019
SO Sofitel Bangkok a répondu le 15 févr. 2019
SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you for your lovely feedback regarding your recent stay with us. It is always a pleasure to receive excellent feedback and knowing that you had a fantastic experience with us. Looking forward to welcoming you back real soon! Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

10/10 – Excellent

Guéna

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Haut de gamme
Hôtel haut de gamme au service irréprochable. De l accueil au check out , le client est choyé Nous nous sommes régalés au Red Oven et avons apprécié l ensemble des facilités proposées par l hôtel Nous reviendrons !
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
SO Auk a répondu le 18 janv. 2019
Dear Guéna, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you very much for your review. I am delighted to hear that you had a great time here with us and that you enjoyed the dining experience at Red Oven as well as the services by our SO Ambassadors. Really look forward to having you back here with us on your next visit soon! Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2018
SO Sofitel Bangkok a répondu le 25 déc. 2018
SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you very much for choosing to stay with us during your recent visit to Bangkok and I'm so grateful for your feedback. It is a great pleasure to know that you had a fantastic experience at SO Sofitel Bangkok. Thank you so much for your valuable feedback and please allow me to invite you to share your experience at SO Sofitel Bangkok if you wish to recommend us. It will be a real pleasure to welcome you again for further memorable experience. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Hopefully we will have the opportunity to welcome you again really soon. Kind regards from SO, Nipapan Stapol Director of Guest Experience

10/10 – Excellent

Magali, Paris

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Personnel accueillant , chambre avec vue parc magnifique! Hôtel splendide.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
SO Sofitel Bangkok a répondu le 19 nov. 2018
Dear Khun Magali , SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you for choosing to stay with us recently and thank you for your sweet feedback! It is wonderful to learn that you had an amazing time with us here at SO Sofitel Bangkok! Hopefully we will soon get the opportunity to welcome you back for further memorable experiences! Thank you for your time and your kind words. Have a lovely day and see you soon :) Kind regards from SO, Nipapan Stapol (Mrs) Director of Guest Experience

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
SO Sofitel Bangkok a répondu le 19 nov. 2018
Dear Khun Guest , SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you for choosing to stay with us recently and thank you for your sweet feedback! It is wonderful to learn that you had an amazing time with us here at SO Sofitel Bangkok! Hopefully we will soon get the opportunity to welcome you back for further memorable experiences! Thank you for your time and your kind words. Have a lovely day and see you soon :) Kind regards from SO, Nipapan Stapol (Mrs) Director of Guest Experience

8/10 – Bien

Grégoire

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
SO Sofitel Bangkok a répondu le 11 nov. 2018
Dear Khun Gregoire, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you for choosing to stay with us during your recent visit to Bangkok and thank you for your lovely feedback! It is such a great pleasure to learn that you had a fabulous experience with us here at SO Sofitel Bangkok! We would love to have the chance to welcome you back in the future for further memorable experiences! Thank you for your time and your trust in our beautiful hospitality. Have a wonderful day and see you soon :) Kind Regards from SO, Nipapan Stapol Mrs. Director Guest Experience

10/10 – Excellent

Yohan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
SO Sofitel Bangkok a répondu le 31 juill. 2018
Dear Khun Yohan, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you for choosing to stay at SO and thank you for your nice review! I am delighted to learn you are having a wonderful time with us here at SO Sofitel Bangkok! Hopefully you will have SO much fun that you will not want to leave! Thank you for your time and your trust in our beautiful hospitality. Have a SO magnificent day ahead! Kind Regards from SO, Akira Petit (Mrs.) Director of Guest's Experience

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice and modern hotel
My friend and I were warmly welcomed at the hotel and the experience successfully corresponded to what we can expect from a five stars hotel. We really liked the decoration and laid back atmosphere of this modern yet colorful hotel ! Only thing I could say is that the comfort of the bed can be even more spectacular.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
SO Sofitel Bangkok a répondu le 19 juill. 2018
Dear Khun Guest, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you for choosing to stay with us recently and thank you for your nice feedback! It is delightful to see you had a great time with us and enjoyed the warm welcome, the nice decoration as well as the "laid back" vibe and atmosphere! Hopefully we will have the chance to welcome you back for further memorable experiences! Thank you for your time and your trust in our beautiful hospitality. Have a fantastic day and see you soon :) Kind Regards from SO, Akira Petit (Mrs.) Director of Guest's Experience

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice Bangkok experience
Nice experience in Bangkok. Hotel near to a subway station and Lumpini park. Free tuktuk ride to a mall and skytrain station. Grand Palace, temple of the dawn and asiatique night market only 20-30 min by taxi. Very nice breakfast with a skyline view. Pool is fantastic and the bar in 29th floor deserves a visit. Room was very clean. Staff was always very helpfull, even granting us an early check-in after a 12 hour flight.
Séjour de 3 nuits en avril 2018
SO Sofitel Bangkok a répondu le 22 avr. 2018
Dear Khun Guest. SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you so much for your amazing review and for choosing SO on your recent visit to Bangkok city! I am delighted to see you had a wonderful experience with us here at SO Sofitel Bangkok. Hopefully we will have the pleasure to welcome you back for further memorable experiences! Thank you for your time and for your trust in our beautiful hospitality. Have a magnificent day and see you soon! Kind Regards from SO, Akira Petit (Mrs.) Director of Guest's Experience

10/10 – Excellent

pierre, lille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
L’un de mes préférés
Dans cet hôtel , tout est fait pour que le client se sente bien. Accueil soigné, design sobre et chic. La chambre que j’avais au 23 e avait une vue magnifique. Désignée par Christian Lacroix, elle est vraiment exceptionnelle par l’atmosphère qu’elle dégage tout en étant la plus pratique possible. Les boissons et snacks mis à disposition ne sont pas facturés : un must pour ce type d’hôtel où on se fait souvent matraquer. Très pratique la convection internet directement sur la Rc avec clavier sans fil fourni La piscine est superbe et très agréable, le bar du roof top sympa. Personnel très agréable et réactif ( panne de TV à 5h45 Réglée dans les 10 mn) J’y retournerai avec plaisir
Séjour de 2 nuits en février 2018
SO Sofitel Bangkok a répondu le 8 mars 2018
Dear Khun Pierre, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you so much for taking the time to write such a wonderful review. I am very happy to hear that you had a fantastic experience with us! I am over the moon to hear that you loved everything about us from our room facilities especially with MacMini television, WI-FI, Infinity pool, HI-SO rooftop bar, and of course, the stunning Lumpini Park view! Thank you so much for choosing SO! Can’t wait to see you back again soon. Kind regards from SO, Akira Yan-Ubol Petit, Director of Guest's Experience

8/10 – Bien

Bernard

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Excellent séjour
Les chambres et couloirs d'accès aux chambres ont besoin d'être un peu rafraichies. Les consommations au bar, piscine et le restaurant sont un peu cher. Tout le reste est parfait.
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
SO Sofitel Bangkok a répondu le 29 janv. 2018
Dear Khun Bernard, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you for sharing your recent experience with us, I am sorry for the inconveniences you had to experiment, I shared your comment to our management team already to avoid any recurrence in the future, Akira Yan-Ubol Petit Director of Guest's Experience.

10/10 – Excellent

chemla, paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
la classe 5 etoiles inoubliable
superbe superbe
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Dear Khun Chemla, SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you for sharing your kind rating on your recent stay at SO Sofitel Bangkok. We are honored that you chose to stay with us for your time in Bangkok and we are very glad to hear you had a positive experience. We hope to welcome you back again soon! So kind regards, Akira Yan-Ubol Petit Director of Guest's Experience.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
franchement top super service et aussi merci a thomas et remy et tout le personnel du sevixe de chalbre a l’aceuille
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
SO Sofitel Bangkok a répondu le 7 nov. 2017
Merci Pour ce commentaire :) Je transmet a Thomas et Remy, Bon week end!

10/10 – Excellent

Guillaume

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tres bel hotel
Rien a dire, l'hôtel est au top!!! Tres haut de gamme et haut design!! C'esr extraordinaire! Je n hésite pas y revenir!
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Yves Mudry a répondu le 7 sept. 2017
Dear Khun Guillaume, SO wasdee ka from SO Sofitel Bangkok! Thank you very much for choosing to stay with us during your recent visit to Bangkok and I'm so grateful for your feedback. It is a great pleasure to know that you had a fantastic experience at SO Sofitel Bangkok, especially thanks to our So Staff’s warm and professional service. Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day! Hopefully we will have the opportunity to welcome you again really soon. Kind regards from SO, Akira Yan-Ubol Petit Director of Guest’s Experience.

10/10 – Excellent

bruno

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel parfait
Le personnel est accueillant, sympathique et efficace. Le petit-déjeuner est parfait: tout était bon, de qualité. Hôtel bien situé à 15 mns à pieds du quartier où il faut sortir Le soir. Bel décoration, et piscine très agréable
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Akira Yan-Ubol Petit Director of Guest Experience. a répondu le 6 juill. 2017
Chere Khun Bruno, So wasdee ka du SO Sofitel Bangkok! Je voudrais tout d'abord vous remercier d’avoir pris le temps de commenter votre récent séjour avec nous et d’avoir choisi SO Sofitel. Quelle joie de lire votre commentaire si positif ! Je suis ravie de voir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et que ce fut une très belle expérience. De plus je suis enchantée de lire que vous trouvez notre hôtel remarquable et que vous avez apprécié l’accueil chaleureux et souriant de notre So Staff qui a su être à la hauteur de vos attentes. C'est aussi un réel plaisir de savoir que vous avez trouvé votre chambre spacieuse et confortable. De plus votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre So Staff qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Merci une fois de plus pour ce précieux commentaire et nous espérons avoir vite l'occasion de vous recevoir à nouveau. Je vous souhaite une excellente journée! So Cordialement, Akira Yan-Ubol Petit Director of Guest's Experience

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Magnifique - Belle vue
Acces facile, chambre super, piscine propre et personnel accueillant seule reproche pas de machine à cafè dans la chambre.
SO COZY.  WOOD floor 20
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Akira Yan-Ubol Petit Director of Guest Experience. a répondu le 29 juin 2017
Cher Khun Guest, SO wasdee ka du SO Sofitel Bangkok. Je voudrais tout d'abord vous remercier d’avoir pris le temps de commenter votre récent séjour avec nous et d’avoir choisi SO Sofitel. Quelle joie de lire votre commentaire si positif ! Je suis ravie de voir que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et que ce fut une très belle expérience. Je me permet également de vous informer que nos chambres son equipées de machines à café à partir du type SO Comfy. Si vous avez passe votre séjour dans une SO Cosy, il devait néanmoins y avoir une bouilloire ainsi qu'une boite avec thé et café. Merci une fois de plus pour ce précieux commentaire et nous espérons avoir vite l'occasion de vous recevoir à nouveau. Je vous souhaite une excellente journée! So Cordialement, Akira Yan-Ubol Petit Director of Guest's Experience

10/10 – Excellent

Jerome

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Au top. Ideal pour un séjour aux petits soins.
Personnel très attentionné, toujours à l'affût de petites attentions pour nous satisfaire. Nous avons séjourné 4 nuits dans l'établissement avec notre enfant de 7 mois; nous avons été reçu comme des princes et notre fils comme un roi (les thaïlandais adorent les enfants). Restaurant excellent avec une variété et une qualité de nourriture exceptionnelle; la piscine est également au top avec une vue imprenable sur les Building de Bangkok. Le must: la qualité de la literie. Nous avons dormi comme sur un nuage. Nous avons eu une chambre "bleue" en corner (a demander obligatoirement pour une vie à couper le souffle) nous offrant une vue exceptionnelle sur les alentours. Nous retournions dans cet établissement sans hésitation.
Séjour de 3 nuits en juin 2017
Cher Khun Jerome, SO Wasdee krub du SO Sofitel Bangkok! Je tiens, de la part de l’ensemble de notre SO-team ainsi que moi-même, à vous remercier personnellement d’avoir partagé votre expérience vis a vis de notre hotel. Nous sommes absolument ravis de constater que votre séjour a été SO-fantastique, surtout du point de vue du petit-déjeuner au Red Oven, de la piscine et ainsi que de la literie. Nous attendons votre prochaine visite à Bangkok avec grande impatience et serons plus qu’enchantés de vous accueillir à nouveau, votre épouse votre fils et vous-même. Une fois encore, un grand merci. Je me ferai un honneur de partager votre feedback avec le staff. Je vous souhaite une merveilleuse journée. Akira Yan-ubol Petit Director of Guest's Experience

10/10 – Excellent

Thomas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
General Manager a répondu le 27 déc. 2016
Dear Khun Thomas, SO-wasdee ka from SO Bangkok! Thanks a billion for rating us! I wish you a Happy New Year. We're happy that you were happy at SO, and cannot wait to welcome you back SO soon! May your Christmas be filled with a lot of happiness. Kind Regards from SO, Akira Yan-Ubol Petit Director of Guest Experience.

8/10 – Bien

Max, Suisse

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hotel très bien situé au calme
hotel très bien situé au calme,par contre pas très pratique pour sortir le soir,car en plus leur service de voiture(taxi) coute le double,voir triple d'un taxi officiel et je trouves pas ça sympa pour des clients qui payent assez cher leur séjour pour la Thailande.
SO Sofitel Bangkok a répondu le 25 déc. 2016
Chère Khun Max, So-wasdee ka du Sofitel So Bangkok! Je voudrais tout d'abord, sincèrement vous remercier d'avoir pris votre précieux temps pour partager avec nous votre expérience au Sofitel So lors de votre récent séjour à Bangkok. C'est avec une réelle inquiétude que je lis votre commentaire et je voudrais vous dire que je suis profondément désolée que vous ayez dû faire face à une situation quoique atypique. Je suis surprise de lire votre commentaire. Car normalement si vous prenez un taxi de notre hotel le tarif "metter" est appliqué. Cependant si vous parler de notre service Limousine le prix correspond au service personnalisé et le confort apporté durant le transport. Et je vais aussi partager votre expérience ce soir toute l'équipe du management. Une nouvelle fois, nous vous remercions de partager votre commentaire constructif, et nous espérons sincèrement que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir. Je vous souhaite une excellente fin de semaine et un trés Joyeux Noel! So cordialement, Akira Yan-Ubol Petit Director of Guest's Experience

10/10 – Excellent

yip hung

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room old but clear and big
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Khun Natt a répondu le 21 mai 2024
Dear Khun Yip,SO wasdee krub from SO/ Bangkok! Thank you for taking the time to share your kind comments and constructive feedback with us.We're happy to hear that you still found our rooms to be both spacious and well-lit, despite its age.Hope to be able to welcome you back in the future, for the opportunity to serve you better! Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

10/10 – Excellent

Vimal, Port of Spain

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
A desk is needed for guest to be able to do site seeing.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Khun Natt a répondu le 21 mai 2024
Dear Khun Vimal,SO wasdee krub from SO/ Bangkok! Thank you for taking the time in sharing your 5-star rating of us.We look forward in welcoming you back again soon!Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

10/10 – Excellent

tomoko

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
good!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Khun Natt a répondu le 9 mai 2024
Dear Khun Tomoko,SO wasdee krub from SO/ Bangkok! We are truly delighted to hear that you had a great stay experience with us.We certainly hope to have the opportunity to welcome you back again, for more future memorable experiences with us!Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

4/10 – Médiocre

Shin

Séjour de 3 nuits en mai 2024
Khun Natt a répondu le 9 mai 2024
Dear Khun Shin,SO wasdee krub from SO/Bangkok.It is unfortunate to know that your recent stay with us did not meet your expectations. Please feel free to reach out to us directly, as we are curious to know more of your feedback. Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

6/10 – Acceptable

AKIHIRO

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Khun Natt a répondu le 9 mai 2024
Dear Khun Akihiro,SO wasdee krub from SO/Bangkok.It is unfortunate to know that your recent stay with us did not meet your expectations. Please feel free to reach out to us directly, as we are curious to know more of your feedback. Hope to be able to welcome you back in the future, for the opportunity to serve you better! Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

4/10 – Médiocre

Min

Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel
while i was staying there were water falling from ceiling in 4 am had to change the room. didn’t get any comps ;/
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Khun Nick a répondu le 7 mai 2024
Dear Khun Min,SO wasdee krub from SO/ Bangkok.Please accept our sincerest apologies on the inconveniences caused.Our Engineering team has fully acknowledged on the defect needed to be fixed immediately.Kindly be reminded that our team did offer you compensation, which you accepted.Kind regards, Nick DanialGuest Experience Manager

10/10 – Excellent

Deborah

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel was luxurious, amazing views, beautiful cocktails and some lovely welcome touches. A well deserved treat after a few weeks on the road travelling.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Khun Natt a répondu le 2 mai 2024
Dear Khun Deborah,SO wasdee krub from SO/ Bangkok! We're grateful to know that we were able to provide a relaxing stay for you, with our beautiful views, tasty drinks and pleasant arrival.It was truly our pleasure in being of service to you, and we hope to have the opportunity to welcome you back again!Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

10/10 – Excellent

Anthony, Las Vegas

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
From the staff to the property to the rooms/suites, this hotel was simply amazing! I highly recommend it if you're looking for a luxury hotel in Bangkok.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Khun Natt a répondu le 2 mai 2024
Dear Khun Anthony,SO wasdee krub from SO/ BangkokWe're glad to hear that you had an overall wonderful experience with us, enjoying our staff service and rooms.We sincerely appreciate your kind recommendation of us, and we truly look forward in welcoming you back again soon!Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

10/10 – Excellent

Karen Stephanie Coritana

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good room
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Khun Natt a répondu le 1 mai 2024
Dear Khun Karen,SO wasdee krub from SO/ Bangkok! We are truly delighted to hear that you had a great stay experience with us, enjoying our comfortable rooms.We certainly hope to have the opportunity to welcome you back again, for more future memorable experiences with us!Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

10/10 – Excellent

Victor

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property has amazing design and very clean throughout the hotel.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Khun Natt a répondu le 1 mai 2024
Dear Khun Victor,SO wasdee krub from SO/ Bangkok! Thank you for your kind words, complimenting on our hotel's beautiful designs and impeccable cleanliness.It's truly rewarding to know that all our hard work in ensuring high comfort for our hotel goes noticed.Hope to have the opportunity to welcome you back again, for more future experiences with us!Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

8/10 – Bien

Sungtack

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
객실에서 담배냄새가 나네요
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Khun Natt a répondu le 1 mai 2024
Dear Khun Sungtack,SO wasdee krub from SO/Bangkok.We're truly sorry for the inconveniences caused, and rest assured our Housekeeping team will be sure to fix it right away.We sincerely hope you will return to us in the near future, as we will strive to serve you better!Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager

10/10 – Excellent

William

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Khun Natt a répondu le 1 mai 2024
Dear Khun William,SO wasdee krub from SO/ Bangkok! Thank you for taking the time in sharing your 5-star rating of us.We look forward in welcoming you back again soon!Kind regards, Nathapong LaorvongGeneral Manager