Piscine extérieure, chaises longues

Mercure Bandung City Centre – Avis

4 out of 5
Mercure Bandung City Centre
Jalan Lengkong Besar 8, Bandung

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 23 avis sur 64." "
Note de 8 – Bien, d’après 26 avis sur 64." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 6 avis sur 64." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 6 avis sur 64." "
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 64." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Enny

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff , clean hotel. I enjoyed their breakfast menu. Overall it was a good experience
Séjour de 8 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Shella

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stayed here for a business trip with a total of 4 nights. The check in was quick, received a room upgrade, the food is good and the room condition is excellent. I pretty much enjoy the location and the atsmophere in the hotel. Highly recommended.
Séjour de 4 nuits en février 2024

8/10 – Bien

MIKWANG MACHINERY

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
good position
Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

karla

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The breakfast buffet was awesome
Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 – Excellent

Bryan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

djoko

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ok Hotel
Parking space is very limited and small. Room is sizeable but no hand soap and only 2 big towels. Internet is fast. Breakfast is good.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

8/10 – Bien

stephanus paulus

Séjour de 1 nuit en novembre 2021

10/10 – Excellent

IRWAN

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great place to stay in Bandung
A great place and location. Convenient to go around within the City
Séjour de 1 nuit en août 2021

8/10 – Bien

Eddy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2021

10/10 – Excellent

Marthen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2021

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel needs to improve their service and cleanliness.
Séjour de 2 nuits en décembre 2020

8/10 – Bien

Ashwani

Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement
Service response need to improve
Hotel is okay, but they need to improve their room service. Specially sanitising rooms properly. No iron board in the room. And they provide only two water bottles in a day. Operator/ room service is not very responsive as for even asking for towels they took some time more than 20 min. So definitely hotel need to improve service
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Tomy Yovan - General Manager a répondu le 16 sept. 2020
Thank you for giving us a great review and perfect score. We appreciate your wonderful comments, as we look forward to your next visit. Thank you again for staying with us, feel welcome

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
It’s ok hotel/stay
Rooms looks old, shower water pressure inadequate. Good staff. Breakfast quality so-so
Séjour de 4 nuits en août 2020
Tomy Yovan - General Manager a répondu le 16 sept. 2020
Thank you for sharing your wonderful experience on your recent stay with us. It's such a pleasure for me to read a positive feedback from satisfied guest. Every guest comment is very valuable for us, and we do apologize for your unexpected experience, we will take this up with the Team to find out where the flaws occurred and avoid this in the future to give our guest a better experience. We wish have another chance to welcoming you back and give another memorable experience stay.

10/10 – Excellent

chika

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
sangat baik
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Tomy Yovan - General Manager a répondu le 16 sept. 2020
Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di Mercure Bandung City Centre. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima komentar positif, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya.

8/10 – Bien

Wulan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

10/10 – Excellent

Tiara Lara

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2020

8/10 – Bien

Fransiskus

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 – Bien

Fransiskus

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good Hotel
Hotel bersih dan lokasi nyaman.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

6/10 – Acceptable

kkkk, Tokyo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
シャワーの水圧とお湯がチョロチョロで(悲しい)疲れを癒やすためにシャワーはかなりホテルのイメージを左右してしまいます。改善したらまた是非利用したい。
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
General Manager a répondu le 14 févr. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Bandung City Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Like the spacious room and bathroom and pool on level 15th. Dislike the old towels.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
General Manager a répondu le 11 janv. 2020
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bandung City Centre, It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Tomy Yovan Ardiansyah General Manager

10/10 – Excellent

kevin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
New and confortable
This has the feel of a new hotel. The room was comfy and stylish. We loved lounging at night on the rooftop terrace next to the swimming pool. The morning swim with city overview was nice as well altough the pool is somehow on the small side and the water was a bit chilly. Very nice experience overall.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
General Manager a répondu le 11 janv. 2020
Dear Bapak Kevin, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bandung City Centre, It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Tomy Yovan Ardiansyah General Manager

10/10 – Excellent

Tony

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Baik
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

4/10 – Médiocre

Elizabeth

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Not recommended for a Business trip
The rooftop pool has amazing views. However, there are no umbrellas. The rest of the hotel was very disappointing. No toilet roll or towel holders, as TV that kept coming on automatically (including after a power cut in the middle of the night), very noisy, etc. Renovation works ongoing, causing noise at bad times.
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
General Manager a répondu le 4 nov. 2019
Dear Mrs. Elizabeth, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bandung City Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We apologies for the inconvenience caused as currently we are upgrading the hotel facilities. Towel holders, TV issue has been discussed with the department concern. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
GM a répondu le 28 oct. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bandung City Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
午後4時のチェックインで部屋の準備が未だ、だと。。。。。話しにならないですね。 また、これは施設の問題ではありませんが、ホテル周辺の喧騒が激しい。 恐らく二度と泊まらないです。
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
General Manager a répondu le 19 sept. 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bandung City Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We apologize for the inconvenience caused during check in. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

8/10 – Bien

Alex

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Bed creaky right side very badly. No dressing table.
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sportschool en de begeleider daar ( Dewi) Restaurant en service daar. Gastdame ( Angel Tania ) erg beleeft en behulpzaam. Kom hier vast weer als ik ooit weer naar Indonesie ga.
Séjour de 4 nuits en juillet 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en juin 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good for stay.
It was good.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
General Manager a répondu le 20 mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah. General Manager

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The toilet was flooded! Disappointing for a new hotel
Séjour de 3 nuits en avril 2019
General Manager a répondu le 23 avr. 2019
Dear Anonymus, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

6/10 – Acceptable

Kaz

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
I like the atmosphere there. Very cosy and quiet. However, the service was slow and the quality food was unperposition. The price and the quantity was irrelevant
Séjour de 4 nuits en mars 2019
General Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Kaz, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bandung City Centre. First I am happy that you like the hotel atmosphere, however I am sorry for the experience which did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tomy Yovan Andriansyah General Manager

10/10 – Excellent

sook meng

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I love the hotel and hotel room, so good......
Séjour de 3 nuits en mars 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
i asked for an upgrade of the room, but front desk never explain clearly what I'm paying the extra for
Séjour de 4 nuits en mars 2019
General Manager a répondu le 29 mars 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bandung City Centre. Allow me to inform you that it was for the upgrade fee since the room rate you booked has a different rate with room that you have stayed. However we will share your feedback with team to improve our level of service. Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Awesome location with lots of food and amenities nearby
Séjour de 2 nuits en février 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019

10/10 – Excellent

Troy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mercure bagus
Great place to stay.location is good close to Asia Africa and plenty of good places to eat nearby
Séjour de 7 nuits en janvier 2019

4/10 – Médiocre

Cathrine

Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Disappointing
If you want to relax I don’t recommend this place. The walls is not very good isolated and there is no quiet zone inn the hall. It wasn’t just a little noisy, but I got woken up several times of slamming doors, children running and screaming. And they also start vacuum the hallway pretty early to. And it’s not like a normal vacuum. It’s sounds like a industrial vacuum. They also turn on music 06.00 in the hall The service is good, but it could been better and also the cleaning of rooms and sheets. I mean the hotel opened one year ago, but still the sheets and carpets look much older than that. The hotel looks very nice, but all in all I don’t think it’s worth it.
Séjour de 6 nuits en décembre 2018

2/10 – Terrible

Dennis

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mercure-label zeker niet waard...
Ik ben geen grote fan van de Mercure hotels, maar het verblijf in dit hotel in Bandung is wel heel erg teleurstellend verlopen. Ik heb hier voor mijn werk 4 nachten doorgebracht. Het management van het hotel is onvoldoende op de hoogte van de wereldwijde standaarden van de keten. - Kamer was niet schoon (kruimels en druppels massageolie op de nachtkastjes). Vlekken op stoel... - Schoonmaak van de kamers vaak pas na 16:00 uur. Onduidelijk systeem om aan te geven dat de kamer kan worden schoongemaakt (zowel een lampje als een kaartje aan de deur), - Handdoeken worden niet dagelijks vervangen, maar opgeraapt van de vloer en weer opgehangen. Grote vlekken in de handdoeken. Soms waren ineens handdoeken weg en had ik er nog maar eentje over. - Kamers zijn erg gehorig, met name naar de gang. Het hotel is een familiehotel en kinderen spelen al vroeg in de ochtend in de gang. - Overlast van de club (muziekcafe), die onderin het hotel is gelegen. - Lampen bij het bed waren defect. - Masterschakelaar bij het bed was ook defect, waardoor ik steeds naar het halletje moest lopen om het licht aan de doen. In het donker in de nacht erg lastig. - Hoewel dit een nieuw hotel is, was er al behoorlijk was slijtage aan muren en kasten in de kamer (fineer van de kasten gescheurd / getrokken). - Hotel is gelegen bij een moskee (oproep gebed om 4:00 uur). - Laundry service: na de was zaten er meer vlekken in de kleding dan ervoor. - Positief was de service van de receptie.
Séjour de 4 nuits en décembre 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en décembre 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018

8/10 – Bien

Murat Can

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Hotel was nice enough, but the suite wasn't really worth it - traffic noise and not really suitable for family (probably better to have 2 adjacent rooms). Breakfast was a bit crowded and fairly average.
Séjour de 3 nuits en juillet 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
가성비 굳. 테라스 수영장도 굳
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

8/10 – Bien

Hsiang Ho

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
還可以
網站清楚寫了一間可以三個人住,所以有特別備註要求要加床 可是到現場不給加床
Séjour de 2 nuits en octobre 2018