Extérieur

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore BWI Airport – Avis

2.5 out of 5
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Baltimore BWI Airport
1734 W Nursery Rd, Linthicum Heights, MD

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 1277 avis sur 2646." "
Note de 8 – Bien, d’après 697 avis sur 2646." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 306 avis sur 2646." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 203 avis sur 2646." "
Note de 2 – Terrible, d’après 163 avis sur 2646." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

LISE

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean, looks new. Comfortable bed. Complete breakfast
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Cedric

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout était très propre et personnel courtois
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Monique a répondu le 25 nov. 2023
Thank you for the review we hope to see you again soon. We appreciate the positive feedback

8/10 – Bien

Martin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hôtel qui a bien répondu à nos attentes. Seul point négatif est que la piscine était hors service.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Monique a répondu le 5 août 2023
Merci d'avoir pris le temps d'exprimer vos préoccupations, nous apprécions les commentaires pour améliorer cet hôtel.

8/10 – Bien

Denis

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
belle hotel bien situé et tranquille, propreté excellent
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Rachel a répondu le 8 mai 2023
Thank you so much for your review! We appreciate you staying with us and hope to see you again!

8/10 – Bien

Sylvain

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait pour un cours séjour!
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Rachel a répondu le 11 avr. 2022
Thank you so much!

10/10 – Excellent

La Verne

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I would stay at this hotel again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Ed

Voyage en famille
Airport shuttle service was convenient. Check-in process had issues.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Ajay kumar reddy, Little Elm

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good staff
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Jamie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Always clean. Breakfast is as expected. Dino g area clean. Well run
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Maxwell, Santa Barbara

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Good airport layover hotel for the price. Shuttle service was good with a quick pickup. Only 2 restaurants in walking distance that I could find - a Chile’s and the Marriott.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Mei

The staff is really nice.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Mark L

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great Receptionist
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Rafael, Winchester

Points forts : État et installations de l’hébergement
Excellent service.!!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Jeffrey

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
The mattress was incredible uncomfortable. It sank very low on one side. The comforter did smell fresh and clean. There was a used washcloth in the shower.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Alexander, Rochester

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

lisandra

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Primeramente es terrible y el servicio malo cuando llegue el elevador roto tenía que buscar toallas y papel del baño cuando le dijimos que no limpiaran pero lo que se supone que tenían que poner lo pusieron por mi parte no me quedó mas

10/10 – Excellent

Reniel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property and room was clean. The 5 stars is for the breakfast, although it could have had more options, it actually had scrambled eggs and not just the continental crap with hard boiled eggs and some cheap muffins that most hotels do these days. I like a proper American breakfast.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Asha

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room was incredibly dirty and moldy. The first room they put us in smelt like sweage...you couldn't enter. The second room came with dust, mold, a used syringe or tampon under the ac, a dirty sock under the bed and ants on the sheets. It was horrendous for almost 100US a night.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Gerard

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We liked that the hotel is close to BWI, it has a good shuttle service, and it has very personal staff.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Tommie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff at front desk were loudly talking on thrir cell phone and using foul language. Treating each other badly... in front of the guests. Made everyone feel uncomfortable.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Gyanendra, Campbell

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Paul

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Adequate for the price and location
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Kiev

Points forts : Propreté, service et personnel
Staff was pleasant
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Janeen

Points forts : Propreté, service et personnel
Bathroom smelled like urine. Bathroom floor dirty. Hair on the blanket and bathroom floor. Sink faucet loose. This property is slowly going down.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Josephine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Customer service was excellent
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Charmaine

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I enjoyed my stay.. The first room I got smelled like a bunch of dogs living in the room.. the lady at the desk was very helpful at accommodating me to another room on the second floor.. the breakfast was tasteful also.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Tatayana

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Shae

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Everything thing was perfect. My room needs a new television though. The picture kept going out.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Sarah

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Heater fan was noisy. Appreciate shuttle to/from airport and cookies at check in.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Eldon & Helen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Gladys, Carrollton

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property is clean and convenient to the airport. I did not like that their was no mattress cover on the bed.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Sharon S

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Rate was great, our first time staying. Room nice and clean. Bed good slept well. Quiet. Only problem the lady ran out of breakfast items. Egg was dry. We never had breakfast.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Nakisha

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Commodités
The property was older than it looked on the website and the walls seemed paper thin. I did pre-check in and provided information to include vehicle and credit card information that some how disappeared in to their collection. When I asked why I had to do it all over again at the front desk I was not provided with an answer and was told by 2 different individuals that they would get back to my on it and of course no one ever did. Also the parking lot is small and almost impossible to get in and out of spaces with a vehicle bigger than a Fiat.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Sara

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Well I when to the airport and the driver dropped me off at certain door (delta door) cuz I need to do something there so then I called for them to pick me up and it took them an hour and the thought because I don’t speak English im dumb but I was at the same door the driver dropped me off
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Denali, Charlottesville

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Only stayed for about 6 hours before a flight but perfect for getting some rest
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Victor

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent i recommended
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Abigail

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The staff were helpful at every turn, and made our stay very pleasant in terms of people! The beds/linens/bathroom facilities were clean. However, the maintenance/cleanliness of the building was not what I'd come to expect from La Quinta hotels. The faucet in our room was badly connected and wobbly, the door handle was upside down, the toilet ran constantly, and the whole hotel had a musty, unpleasant odor.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

jessica

Points forts : Propreté, service et personnel
Great value
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Shahin

Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Lisa

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I had to call twice for the shuttle from the airport because it wasn't on schedule, and not until the second call was I told they pick up at a different location than all the other airport hotels. The same man checked me in. He was rude, barely made eye contact with me, and didn't tell me my room number. The common spaces (elevator and hallways) were dirty, and I needed to keep the HVAC running so that I couldn't hear the conversations in the hallway. I won't be visiting this property again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Jordan

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Erica

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Nakia M

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great atmosphere ,the rooms are clean and it’s overall convenient
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Doug

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Thomas, Schuylkill Haven

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel
nice area I just sated there second time - in last two years. All together happy with it.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Cindy

Points faibles : Service et personnel
There was no soap available in the rooms or at the front desk. They seemed to be experiencing a severe supply problem.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Tatiana

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
I booked non smoking room. Upon arrival, room smelled awful, like someone was smoking there day and night. Elevator was broken, so going up on 4 floor with suitcases was no fun. One of the beds was missing spring box. There was a coffee in the room but no coffee maker. Will stay in different hotel next time
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Kathy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice quiet stay
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Tania

Totally met my expectations and everyone was more than helpful. Thank you
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Aaron

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was dirty, area around the hotel was covered in dog poop. Arrived at night walked through the grass to get luggage out of car stepped in three separate piles. Awful. Will not stay here again, Marriott is directly across the street.
Séjour de 1 nuit en mai 2024