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Note de 10 – Excellent, d’après 132 avis sur 540." "
10 – Excellent
132
Note de 8 – Bien, d’après 113 avis sur 540." "
8 – Bien
113
Note de 6 – Acceptable, d’après 88 avis sur 540." "
6 – Acceptable
88
Note de 4 – Médiocre, d’après 59 avis sur 540." "
4 – Médiocre
59
Note de 2 – Terrible, d’après 148 avis sur 540." "
2 – Terrible
148
6,6/10
Propreté
7,4/10
Service et personnel
6,0/10
Commodités
6,2/10
État et installations de l’hébergement
6,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Stephane
16 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très serviables
Le personnel de service a été extrêmement serviable avec nous quand nous avons eu un problème, et ild l'ont résolu.
Stephane
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Brand Experience Team a répondu le 28 juin 2023
Salut Stephane,Merci d'avoir reconnu l'excellent service fourni par notre personnel. Nous espérons vous voir bientôt, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 – Terrible
Stephane, Farges Lès Chalon
Voyage en groupe
11 juin 2022
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A fuir.
Quartier dangereux.
Drogue dealers gens inquietants.
Coups de feux (4) à 22h30 avec cris.
Une quinzaine de voiture de police.
Selon l avis du policier il ne faut pas rester.
23h vagages chargees.
Chambre sale frigo non vidé ni nettoye.
Demande de remboursement : reponse de l hotel par lail : nous allons tout faire pour nous ameliorer... une blague.
Comment cet hotel oeut apparaitre sur les sites de reservations.
77$ perdus et une nuit dans la voiture en prime
Stephane
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Ben a répondu le 12 juin 2022
We apologize for your Inconvenience. We are trying hard to resolve all the Issues
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
26 sept. 2019
Points forts : Service et personnel, commodités
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 avr. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Chambre propre, sol propre et draps propres. RAS...
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
2/10 – Terrible
Ana
13 mai 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
The rooms are very clean but when I got there there were people in my room already
Ana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 – Excellent
Benjamin
5 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
Benjamin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 – Excellent
Jayesh
4 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Good
Jayesh
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 – Médiocre
Andrey
29 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Andrey
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 10 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 – Terrible
Manuel
Voyage en famille
26 avr. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Not the room I booked, dirty and bad smell very poor condition, will not recommend.
Manuel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mai 2024
Hi Manuel,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 – Terrible
Christina
24 avr. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Christina
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 10 mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
2/10 – Terrible
Elana
20 avr. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Elana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 3 mai 2024
Hi Elana,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
8/10 – Bien
April
18 avr. 2024
April
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 – Acceptable
Hugo
7 avr. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Mucha jente rara caminando fuera del edificio
Hugo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 17 avr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
8/10 – Bien
April
Voyage de couple
5 avr. 2024
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
April
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 17 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 – Bien
Brent
17 mars 2024
Brent
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 – Excellent
Ronald
15 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Noting
Ronald
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 27 mars 2024
Hi Ronald,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Bien
April
8 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
April
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nancy Y. a répondu le 19 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Excellent
April
4 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
April
Séjour de 3 nuits en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 12 mars 2024
Hi April,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Bien
April
3 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
April
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 12 mars 2024
Hi April,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Excellent
Paola
2 mars 2024
Points forts : Propreté
Awesome
Paola
Brand Experience Team a répondu le 12 mars 2024
Hi Paola,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 – Excellent
April
1 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
..
April
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 12 mars 2024
Hi April,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Bien
April
1 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
April
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 12 mars 2024
Hi April,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Bien
April
1 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
April
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 12 mars 2024
Hi April,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Excellent
Jerry, FARMINGTON
27 févr. 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Price
Jerry
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 – Excellent
Yolanda a
23 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Como y seguro
Yolanda a
Séjour de 2 nuits en février 2024
Nancy Y. a répondu le 7 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Excellent
Rusty
21 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean rooms
Rusty
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 – Terrible
Pedro
18 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The place kept having the power go out so much of my stay I was hungry and had no way of charging my phone to get a ride let alone something to eat
Pedro
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 27 févr. 2024
Hi Pedro,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 – Bien
April
18 févr. 2024
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
April
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 27 févr. 2024
Hi April,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 – Excellent
Sofia
9 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Privacy
Sofia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 27 févr. 2024
Hi Sofia,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
8/10 – Bien
Stacey
Voyage en famille
7 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
It was fine. The staff was nice and everything was clean. The wifi was terrible but it could have been the storm too. It is what it is. A place to sleep.
Stacey
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 27 févr. 2024
Hi StaceyWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
2/10 – Terrible
Jennifer
2 févr. 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Drug users in the parking lot
Jennifer
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Brand Experience Team a répondu le 14 févr. 2024
Hi Jennifer, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
10/10 – Excellent
Tina
6 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 – Excellent
Brittany
Voyage en famille
29 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Rooms are always clean even walking in the office everyone is friendly greet you right away and very understanding I made a few mistakes booking online and I don’t live in Bakersfield so when I do show up which is 1/2 in the morning they didn’t give me no problems about fixing my booking everyone is beyond nice will always go back
Brittany
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 – Excellent
Adam
Voyage en famille
19 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
MAN, UMMM YEAH YOU KNOW UMMM, TO BE REAL I JUST BLEW SOME FIRE AND IM AM HIGHER THAN THE UFO YOU SEEN THE OTHER NIGHT AND THAT REPTILE THAT WAS WITH THEM...
Adam
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 26 déc. 2023
Hi Adam, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
10/10 – Excellent
maria
14 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
maria
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 – Bien
Pedro
Voyage de couple, Voyage d’affaires
14 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Pedro
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 – Terrible
Steve
3 déc. 2023
Door key would not work. Tried several room with same issue. Tried at least 6 times to get a card key to open a room. Then got locked out and had to start again. Room service couldn’t get in so they skipped my room them wouldn’t give me towels. I’ve seen cleaner garages. Will never return.
Steve
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Nancy Y. a répondu le 13 déc. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 – Terrible
Markus
26 nov. 2023
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Went in thinking that this property was going to be just like every other Motel 6. I was wrong. I woke up at 2 AM and went to grab something off a nightstand and there were two roaches on it then I went near the fridge raider area and there were five or six roaches, crawling all over there as well.
Markus
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nancy Y. a répondu le 5 déc. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 – Terrible
Ravi
24 nov. 2023
Ravi
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 – Acceptable
James
Voyage d’affaires
24 nov. 2023
It was good for low price
James
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nancy Y. a répondu le 5 déc. 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 – Excellent
ARNOLD
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
16 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They Make You Fell Better Than Being Like Home, I LOVE THIS SAFE PLACE!!!
ARNOLD
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 29 nov. 2023
Hi ArnoldWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
2/10 – Terrible
Terrance
Voyage en famille
14 nov. 2023
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
I got bit by bedbugs I thiought it was a mosquito then my girlfriend got bit and we found them it was a bunch
Terrance
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 21 nov. 2023
Hi Terrance,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6
6/10 – Acceptable
Fernando
Voyage en famille, Voyage d’affaires
12 nov. 2023
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
No like
Fernando
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 21 nov. 2023
Hi Fernando,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 – Excellent
Dennis
10 nov. 2023
Dennis
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 – Excellent
April
9 nov. 2023
April
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 – Excellent
Rose
Voyage en famille
4 nov. 2023
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
all of it
Rose
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 15 nov. 2023
Hi Rose,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Excellent
Rose
2 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
awesome staff very friendly
Rose
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 15 nov. 2023
Hi Rose,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
8/10 – Bien
Diana
30 oct. 2023
Diana
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Veronica
Voyage en famille
29 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
The room was one hour late .no ready at time they posted.
Veronica
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Nancy Y. a répondu le 7 nov. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 – Terrible
Gurbant
Voyage d’affaires
27 oct. 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very bed
Gurbant
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Nancy Y. a répondu le 7 nov. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6