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Note de 10 – Excellent, d’après 223 avis sur 358." "
10 – Excellent
223
Note de 8 – Bien, d’après 88 avis sur 358." "
8 – Bien
88
Note de 6 – Acceptable, d’après 23 avis sur 358." "
6 – Acceptable
23
Note de 4 – Médiocre, d’après 16 avis sur 358." "
4 – Médiocre
16
Note de 2 – Terrible, d’après 8 avis sur 358." "
2 – Terrible
8
9,0/10
Propreté
9,2/10
Service et personnel
8,8/10
Commodités
9,0/10
État et installations de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
John
Voyage de couple
12 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No problems, a pleasant experience.
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Cheray Newsome a répondu le 14 avr. 2024
Dear John, Thank you so much for your taking the time to leave a review after your recent stay at The Fairfield Inn and Suites. We hope to see you again if your travels bring you back to the area. Cheray Newsome Front Desk Manager
8/10 – Bien
Holly
16 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Holly
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Cheray Newsome a répondu le 14 avr. 2024
Dear Holly, Thank you for leaving such a good review after your recent stay at The Fairfield Inn and Suites. We hope to see you again, should your travels bring you back to the area. Cheray NewsomeFront Desk Manager
10/10 – Excellent
Patrice
1 mars 2024
Points forts : Commodités
The staff was extremely friendly and the hotel was nice and clean
Patrice
Séjour de 3 nuits en février 2024
6/10 – Acceptable
James
Voyage d’affaires
8 janv. 2024
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
General Manager a répondu le 6 févr. 2024
Dear James,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honest review and we are sorry to hear that your experience at our hotel was not completely satisfactory. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an enhanced experience that meets your expectations.
8/10 – Bien
Daniel
6 janv. 2024
Daniel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
General Manager a répondu le 25 janv. 2024
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Eisenhower Area. We appreciate your review and are pleased to hear that you had a satisfactory experience overall, awarding us a 4 out of 5 rating.At the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Eisenhower Area, we continuously strive to deliver a comfortable and enjoyable stay for all our guests. Your feedback allows us to identify areas where we are doing well and areas where we can improve. We value your opinion, and it helps us to better understand our guests' needs and expectations.Once again, thank you for choosing the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Eisenhower Area, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another great stay in the future. If there is anything we can do to enhance your next visit, please let us know.Thank you.
10/10 – Excellent
George
Voyage de couple
18 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great employees
George
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
General Manager a répondu le 6 févr. 2024
Dear George,Thank you for taking the time to share your thoughts about your recent stay at the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Eisenhower Area. We truly appreciate your feedback and are delighted to hear that our employees made a positive impression on you.Thank you again for choosing the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Eisenhower Area. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
10/10 – Excellent
Tameka
Voyage en famille
15 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The internet isnt its best...but the attempt to accommodate was wonderful. I booked for my son birthday and we was beyond satified with the staff as well as our room conditions.
Tameka
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Generl Manager a répondu le 6 févr. 2024
Dear Tameka,Thank you for taking the time to share your feedback about your stay at the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Eisenhower Area. We sincerely appreciated your words and are pleased to hear that you and your son enjoyed your stay.Regarding the internet, we apologize for any inconvenience it may have caused during your stay. We understand the importance of a reliable internet connection, and we are working to improve this aspect of service.Thank you once again for choosing the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Eisenhower Area. We hope to have the pleasure of welcoming you and your family back on another occasion.
10/10 – Excellent
James
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Everything was great!!
James
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
General Manager a répondu le 6 févr. 2024
Dear James,Thank you for staying at the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Eisenhower Area. We strive to provide exceptional service and a memorable experience for all our guest. It is gratifying to know that we met your expectations and you had a great stay with us.Thank you for your kind words and we hope to have the pleasure of serving you again soon.
10/10 – Excellent
Marimar
12 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Marimar
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 – Excellent
Deborah
28 oct. 2023
Deborah
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 – Excellent
moroccus
14 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Peaceful
Nice cozy
moroccus
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Leisa
Voyage en famille
9 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Augusta University Family Weekend
My family was in Augusta , Ga to visit for family weekend. Always stay here because of safety and great service
Leisa
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
6/10 – Acceptable
Chrissy
Voyage de couple
7 oct. 2023
Points forts : Service et personnel, commodités
This hotel seemed to be located in the area of Augusta that used to thrive but was now on the decline. The roads were bad, the area around seemed unsafe. There was what appeared to be a homeless guy out of his mind screaming at us at the top of his lungs in the parking lot.
I would not stay here again. The hotel itself was decent but because of the surrounding area I was disappointed that i hasn’t researched the area better.
Chrissy
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 – Excellent
Shane
3 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property was great. Just the area made me uneasy
Shane
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 – Excellent
Robin
Voyage en famille
19 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Robin
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 – Excellent
Thomas
Voyage en famille
6 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Experience
This was a great stay. The employees at Fairfield Inn were great. I highly recommend staying here.
Thomas
Séjour de 1 nuit en août 2023
D. Harrison a répondu le 17 août 2023
Dear Thomas,Thank you for staying at the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Gordon Area. We appreciate you taking the time to share your feedback. We hope you choose to stay with us the next time your travels bring you to the Augusta area.
10/10 – Excellent
MARY
Voyage en famille
6 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I loved the hospitality that was shown to us the whole time we were there. The service thete was perfect, and the hotel was clean. The breakfast was great. Everything was great.
MARY
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 – Bien
Buford
Voyage de couple, Voyage d’affaires
3 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The air conditioner was to loud could not sleep for the noise.
Buford
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 – Excellent
Maurice
Voyage en famille
2 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Maurice
Séjour de 1 nuit en août 2023
D. Harrison a répondu le 17 août 2023
Dear Maurice,Thank you for staying at the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Gordon Area. We hope you choose to stay with us the next time you travel Augusta, Georgia.
10/10 – Excellent
Todd
20 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property was close to where I needed to go and everyone was helpful and friendly.
Todd
Séjour de 7 nuits en juin 2023
8/10 – Bien
Santiago
Voyage de couple, Voyage d’affaires
17 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good, clean , good breakfast
Santiago
Séjour de 4 nuits en juin 2023
10/10 – Excellent
Arla
Voyage de couple
4 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Convenient location to Fort Gordon. Close to restaurants. Felt safe.
Arla
Séjour de 5 nuits en mai 2023
10/10 – Excellent
Christina
14 mai 2023
Christina
Séjour de 1 nuit en mai 2023
6/10 – Acceptable
Maurice
5 mai 2023
Maurice
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 – Excellent
JAMES, Elizabethton
Voyage de couple
2 mai 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient location for visiting friends in south Augusta. Fairfield Inn lobby, rooms and corridors sporting new carpet.
JAMES
10/10 – Excellent
Linda
24 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Linda
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 – Bien
Trey
Voyage en famille
6 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Decent place for decent price.
Received accessible room even though not requested, which was good for plenty of room but not so great for the vanity counter having limited space. Elevator was sort of slow but usually available. Breakfast was sufficient. Staff was very nice.
Trey
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 – Excellent
Leisa
Voyage en famille
5 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fairfield inn
Always a great hotel. When in town always stay here, great breakfast
Leisa
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 – Bien
Alfred
Voyage en famille
4 mars 2023
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nothing
Alfred
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 – Excellent
Genesis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 févr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente
Genesis
Séjour de 5 nuits en février 2023
10/10 – Excellent
Amelia
Voyage de couple
5 févr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We enjoy this hotel each time we are in Augusta
Amelia
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Stay
The room was nice, and clean. The staff went above and beyond. Upon checking in I was greeted in a super friendly manner. I had an issue with the shower. Within the hour, Jerrell from the maintenance team fixed the spout. He was super efficient, and exceptionally nice. I was very impressed.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
8/10 – Bien
Jennifer
Voyage en famille
14 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jennifer
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
10/10 – Excellent
Julianne
Voyage d’affaires
8 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Julianne
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 – Excellent
Kasey
31 déc. 2022
Kasey
8/10 – Bien
Alvinev
Voyage en famille
27 déc. 2022
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good.
It was quiet as it was during the Christmas weekend. The service was really good and the room was nice.
Alvinev
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
10/10 – Excellent
Ricky
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pleasant staff and clean facility.
Ricky
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 – Excellent
sasha
Voyage en famille
18 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great people quiet place to sleep
sasha
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
8/10 – Bien
Charles
Voyage de couple
27 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was nice, close to the main roads and the staff was very friendly.
Charles
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
10/10 – Excellent
Leisa
Voyage en famille
12 oct. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fairfield Inn Ft Gordon
The lady at the desk Candace is always friendly and helpful. She makes you feel at home. I have stayed at this motel 3 times this year.
Leisa
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 – Excellent
Kenneth
16 sept. 2022
Kenneth
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
6/10 – Acceptable
Scott
14 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
There were issues with the water- no hot water the first night then scalding. I couldn’t take a shower!
Scott
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 – Excellent
Thomas
Voyage de couple
11 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I liked the property from the moment I checked in. Warm cookies at the front desk and Ashley checked us in immediately. Ashley was very friendly, smiling and personable. Room was great with large bath towels, comfortable bed and spacious. Only took us 15 minutes to drive downtown for some great food and happy hours.
Thomas
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 – Excellent
Stepheine
5 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff, my room, and the great breakfast. Not over crowded but only one elevator.
Stepheine
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
D. Harrison a répondu le 14 sept. 2022
Dear Stepheine,Thank you for staying at the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Gordon Area. We appreciate your feedback. We are glad you hear you enjoyed your stay with us. We hope to serve you again the next time your travels bring you to the Augusta area.
4/10 – Médiocre
Travis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
I came strictly to take my kids swimming and the pool was closed. So disappointed.
Travis
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
D. Harrison a répondu le 14 sept. 2022
Dear Travis,Thank you for staying at the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Gordon. We appreciate your feedback.During the beginning of August we did have to close the pool due to unforeseen circumstances. At that time we did remove the pool from the all websites, along with making all staff members aware so that all guest were informed. It is unfortunate that we had to close the pool and the repair has been delayed. On behalf of the entire hotel I apologize your kids were not able to enjoy our pool. We hope to have it repaired and open before the end of the month.Again, I apologize you and your family were not able to enjoy the pool during your stay.
8/10 – Bien
Ernest
Voyage en famille
21 août 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
well kept and maintained . Very comfortable.
Ernest
Séjour de 2 nuits en août 2022
D. Harrison a répondu le 14 sept. 2022
Dear Ernest,Thank you for staying at the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Gordon Area. We appreciate your feedback. We hope to serve you again the next time your travels bring you to the Augusta Area.
10/10 – Excellent
Shakendra
Voyage d’affaires
7 août 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Shakendra
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
D. Harrison a répondu le 6 oct. 2022
Thank you for staying at the Fairfield Inn & Suites Augusta Fort Gordon Area!
10/10 – Excellent
Chera
Voyage en famille
19 juill. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chera
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 – Excellent
James
11 juill. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Everything was great!
James
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
4/10 – Médiocre
Kenneth, Munster
Voyage en famille
11 juill. 2022
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Sort of dirty. Chewing gum on bed headboard. The whole place smelled of skunky marijuana.
Kenneth
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
D. Harrison a répondu le 20 juill. 2022
Dear Kenneth,
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience during your recent stay is below our standard.
Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the hotel leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed.
I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
Sincerely,
Diamond Harrison
General Manager